Teminatlar
Avantajlar
Kimler Yararlanabilir?
Nereden Alabilirsiniz?
Sıkça Sorulan Sorular
Ürün Genel Şartları

Gigit Cep Telefonu Sigortası, hırsızlıktan ekran kırılmasına, sıvı temasından yüksek voltaj hasarına kadar pek çok durumda telefonunuzu korumaya alır. 

Gigit uygulaması ile cep telefonunuza checkup yaparak, GIG Sigorta güvencesiyle koruma altına alınmasını sağlayabilirsiniz.

Daha Fazla Bilgi İçin Tıklayın

Teminatlar

  • Kazaen Zarara Uğrama
  • Elektrik Voltaj Arızaları
  • Çalınma

Avantajlar

  1. Gigit, cep telefonunuzun fonksiyonlarını adım adım test eden bir checkup uygulamasıdır. Gigit uygulamasını indirerek, telefonunuza ücretsiz checkup yapabilirsiniz. 
  2. Uygulama içinde; tüm sensörleri, bağlantı, kamera ve ekran performansını test edebilirsiniz. 
  3. Uygulama içindeki test bitiminde cep telefonunuza özel karneyi görüntüleyebilirsiniz. 
  4. Cep telefonunuzu oturduğunuz yerden online sigortalayabilirsiniz. 
  5. Uygulamayı Google Play ve App Store’dan indirebilirsiniz.

Kimler Yararlanabilir?

18 yaş ve üzeri olan herkes sigorta yaptırabilir.  

Sıkça Sorulan Sorular

Neden ihtiyacınız var? 

Gündelik yaşamımızda sıklıkla kullandığımız cep telefonlarının kaza neticesinde hasar alması (kırılma, sıvı teması, voltaj vb.) durumunda parça ve işçilik giderleriniz karşılanır.

Sigorta süresi ne kadar?

1 yıldır. 1 yılın sonunda cihazınızı tekrar test edip, sigorta satın alabilirsiniz.

Cihazınızla birlikte aksesuarlar (kulaklık, şarj aleti) da kapsam dahilinde midir?

Hayır, aksesuarlar kapsam dahilinde değildir.

Cihazınızın arızalanması ya da hasarlanması durumunda bildirimi nereye yapmalısınız?

GIG Sigorta çağrı merkezini aramanız yeterli olacaktır.

İstediğiniz teknik serviste onarım yaptırabilir misiniz?

Hayır. Sigorta kapsamında GIG Sigorta tarafından belirlenmiş yetkili servisler dışında başka bir servis kullanılamaz.

Onarım için cihazınızı nereye göndermelisiniz?

Cihazınızın markasına göre değişkenlik gösterebilmekte olup, hasar dosyanızın oluşturulduğu sırada, ücretsiz olarak servis merkezine gönderebileceğiniz gönderi kodu paylaşılacaktır.

Cihazınız onarılmazsa ne olur?

Cihazınız onarılamadığı ya da onarımının ekonomik olmadığı durumda, poliçenizde yazan muafiyet uygulandıktan sonra tarafınıza ödemesi gerçekleşir.

Cihazınız, sigorta kapsamı dışında yetkili servis tarafından değiştirilirse, poliçeniz devam eder mi?

Evet, hasar durumunda değişim olduğuna dair evrakınızı ibraz etmeniz gerekmektedir.

Hasar Kaydınızı oluştururken iletmeniz gereken bilgiler/belgeler nelerdir?

Belge gerektirmeden, TC kimlik numaranız ile çağrı merkezimizden tüm işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Hasar gerçekleştikten sonra ne kadar zaman içerisinde durumu bildirmelisiniz?

5 gün içinde hasar bildirimini yapmalısınız.

Poliçeniz yurt dışı için teminat vermekte midir?

Ürününüzü geçici olarak yurtdışına çıkarmanız durumunda, poliçeniz sadece Türk gümrük kapısından çıkışı takiben birbirini takip eden 30 gün süre ile sınırlı olarak teminat sağlayacaktır. Ayrıca yurt dışında tamir hizmeti sağlanamamaktadır.

Cihazınızın çalınması durumunda ne yapmalısınız?

Çalınma durumlarının ortaya çıkmasından itibaren gecikmeksizin/derhal GIG Sigorta Çağrı Merkezi aranmalı ve 5809 sayılı Kanunun 58. maddesi uyarınca E-devlet kapısı üzerinden (www.turkiye.gov.tr) sisteme girilerek kayıp/çalıntı ihbar bildirimi bölümünden (https://www.turkiye.gov.tr/btk-kayip-calinti-ihbar-bildirimi) ihbar yapılmalıdır. Ayrıca BTK Tüketici İletişim Merkezi’nin (120) aranması suretiyle de ihbar işlemleri gerçekleştirilebilir.