gigit nedir?
gigit, cep telefonunuzun fonksiyonlarını adım adım test eden ücretsiz bir check-up uygulamasıdır.

Uygulama içinde;

  • Telefonunuzun sensörlerini, bağlantı ve titreşim fonksiyonlarını, sesini, kamerasını ve ekran performansını test edebilir;
  • Test bitiminde telefonunuza özel karneyi görüntüleyebilir;
  • Online sunacağımız sigorta teklifini değerlendirerek, cep telefonunuzu anında sigortalayabilirsiniz.

Biz telefonunuzu Gulf Sigorta güvencesiyle koruruz, sizin de

aklınız “cebinizde” kalmaz!

Şimdi Başlayın!

GET IN ON Google Play veya
Barkod
Download on the App Store veya
Barkod
gigit nedir?
Neden gigit?
Tamamen Online İşlem Fırsatı

Tamamen Online İşlem Fırsatı

(imza yok, aktivasyon yok)

Cep Telefonunuza Anında Sigorta

Cep Telefonunuza Anında Sigorta

Yetkili Servislerde Ücretsiz Onarım

Yetkili Servislerde Ücretsiz Onarım

Orijinal Parça Garantisi

Orijinal Parça Garantisi

Ücretsiz Kargo İle Adrese Teslim

Ücretsiz Kargo İle Adrese Teslim

Hızlı ve Kolay Hasar Servisi

Hızlı ve Kolay Hasar Servisi

Ücretsiz Check-up

Ücretsiz Check-up

Çağrı Merkezi Desteği

Çağrı Merkezi Desteği

Hasar Anında
Hasar Anında

Telefonunuzu hasar öncesinde gigit'lediyseniz;

  • Ekran kırılması, sıvı teması ya da yüksek voltaj gibi kaza ile oluşan hasar durumlarında telefonunuzu ücret ödemeden kargo ile bize gönderirsiniz.
  • Yetkili servislerimizde orijinal parça garantisi ile sizden ücret talep etmeden cep telefonunuzun onarımını sağlar ve adresinize teslim ederiz.
  • Hasar onarımının ekonomik olmaması ya da hırsızlık durumunda ise sözleşme koşullarınıza göre zararınızı karşılarız.

gigit’lemediyseniz; Geçmiş Olsun!

gigit nedir?
Hasar sonrası aşamalar nelerdir?
Müşteri Yorumları

Samsung Note 10 Plus cihazıma Gulf Sigorta aracılığıyla kasko yaptırmıştım. Bugün hasar gören ve onarımı için ciddi bir maliyeti çıkan cihazımın tüm masrafları sizler tarafından karşılandı. Çok memnun kaldığımı belirterek Gulf Sigorta’ya ve benimle iletişime geçen, sürecin hızlanmasına yardımcı olan Tuğçe Hanım’a teşekkürlerimi sunuyorum. @gulfsigorta

Onur Y.

Cihazımla ilgili sorun yaşadığımda açıkçası tedirginliğin vardı, servise giden ürünün eskisi gibi olamayacağı gibi lakin sayın İlayda Sayar hanımefendiyle sadece telefonla görüşmede o sıcaklık samimiyet tüm kaygılarımı ortadan kaldırdı. Bu sebeble ürünün tamir esnasında emeği geçen tüm Gulf Sigorta çalışanlarına teşekkür ederim. Emeğinizi ,hoş görüşünüzü çok çok takdir ederim, hayırlı işler, müşteriler ve hep gününüz aydın olsun

Yusuf D.

Sayın İlayda Sayar bugün yapmış olduğum hasar kaydı başvurusunda yardımlarınızdan dolayı teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim (kadın varsa hayat var)

Barış İ.

Tam da bu esnada #gulfsigorta yanınızda hizmeti alan vatandaş olarak söylüyorum, #gulfsigorta Müşteri Uzmanı personeller Damla ve Dilek Hanım ilgi için ayrıca teşekkürler.

Emir Ç.

Müsteri Hizmetlerini aradım. Temsilciniz Dilek Kılıç’tan çok mennun kaldım. Konuya bu kadar hakim aynı zamanda naif ve kibar biri...Saygılar

Serap E.
Merak Ettikleriniz
Cep Telefonu Koruma Sigortası
Sigortanın kapsamı nedir?

Poliçe başlangıç tarihinizden itibaren 1 (bir) yıl boyunca meydana gelen ani ve beklenmedik durum karşısında, cihazın kaza ile hasara uğraması (kırılması, sıvı teması) halleri ile rutubet, nem, tozlanma ile elektrik kesilmesi kaynaklı hasarları ve kapalı bir ortamdan zorlama, şiddet, tehdit, yaralama, öldürme ve/veya anahtar uydurma yöntemi ile çalınması (hırsızlık) sebebiyle oluşacak zararları kapsamaktadır.

Nasıl alabilirim?

Gigit uygulaması üzerinde check-up gerçekleştikten sonra size sunulacak sigorta tekliflerimizi değerlendirebilirsiniz.

Cihazım ne kadar süre sigortalı oluyor?

Sigortanın alındığı günden itibaren 1 yıl olmakla birlikte, 1 yılın sonunda tekrar uygulama üzerinden poliçe satın alınabilmektedir.

Cihaz üretici yetkili servisi tarafından garanti kapsamında yeni cihaz ile değişirse sigortam sona erer mi?

Hayır, ancak hasar/arıza durumunundaki değişimlerde mutlaka Gulf Sigorta’ya değişim raporunu sunmalıdır.

Yurtdışında da kullanılabilir miyim?

Servis hizmeti sadece yurt içinde verilmektedir.

Hırsızlık teminatı kapsamında hangi durumlarda faydalanılabilirim?

Hırsızlık Sigortası Genel Şartları A.1 maddesinde belirtilen zararlar kapsam dahilinde değerlendirilir. Hırsızlığın kapalı bir ortamdan (ev,iş yeri, araç) gerçekleşmesi durumunda o ortama zorlamayla girilmiş olması ve bu zorlama ibaresinin olay yeri görgü tespit tutanağında mutlaka bulunması gerekmektedir. Açık alanlar ve kamuya açık alanlarda gerçekleşen hırsızlık olaylarında mağdur kişinin ya fiziksel zarara uğramış olması ya da cihazın tehdit, kaba güç, silah zoruyla yitirilmiş olması durumlarında olay yeri görgü tespit tutanağı ve müşteri ifade tutanağı ile ispatlanması gerekmektedir.

Sigortamın iptalini nasıl yapabilirim?

0850 252 5282 numaralı çağrı merkezinden 15 gün içinde iptal edebilirsiniz.

Satış Sonrası Hizmetler - Hasar
Cihazım tamir edilemezse ne olacak?

Kapsam dahilinde cihaz tamir edilemez veya tamir edilmesi ekonomik olarak uygun olmaz ise sigorta bedeli üzerinden %30 kesinti yapılarak tarafınıza ödeme yapılır.

Hasar gerçekleştikten sonra ne kadar zaman içerisinde durumu bildirmeliyim?

5 gün içinde hasar bildirimini yapmalısınız.

Cihazımla birlikte verilen aksesuarlar kapsam dahilinde midir?

Hayır, aksesuarlar için kapsamda değildir.

Hasar Kaydımı oluştururken iletmem gereken bilgiler/belgeler nelerdir?

TC kimilik numaranız ile çağrı merkezimizden tüm işlemlerinizi yapabilirisniz.

Satış Sonrası Hizmetler - Servis
İstediğim teknik serviste onarım yaptırabilir miyim?

Hayır. Sigorta kapsamında Gulf Sigorta tarafından belirlenmiş yetkili servisler dışında başka bir servis kullanılamaz.

Cihazımın onarımı hangi serviste yapılmaktadır?

Cihazlar, yetkili servislerinde, orijinal parça ile onarılmaktadır.

Cep telefonum yetkili serviste onarım sonrasında hijyen koşullarına uygun bir şekilde bana teslim edilecek midir?

Evet, cep telefonunuzu servis sonrasında bakteri ve virüslere karşı dezenfekte ediyoruz. Dezenfeksiyon işlemini izlemek için linke tıklayınız.

Teminat dışı haller nelerdir?

İşletim Dışı ve Yüzeysel Hasarlar Boya işi, cihaz cilası hasarları, çöküntüler veya çizikler, ekipman ve kırılmış cam parçalar gibi cihazın çalışmasına engel olmayan işletim dışı ve yüzeysel hasarlar
Üretici Talimatlarına Uyulmaması Üretici talimatlarına uyulmaması durumunda oluşacak hasarlar
Mekanik Hata, Yazılım Hatası veya Veri Hatası Sebepli Zararlar İletişim veya uydu sistemlerindeki hatalar da dâhil ancak sadece bunlarla da sınırlı olmamak üzere mekanik hata, yazılım hatası veya veri hatasının sebep olduğu masraf ve zararlar
Normal Kullanım Hasarları Cihazların normal kullanımından doğan aşınma, yıpranma, çürüme, paslanma, oksidasyon hasarları, gizli ürün hatası dolayısıyla veya cihazın normal kullanımı esnasında meydana gelen zararlar
Diğer Hasarlar Yetkisiz onarım ve müdahale, deprem, kasırga, kötüye kullanım, kasten zarar, batarya sızıntısı, hayvan veya her türlü haşerat istilası veya izinsiz kullanım dâhil olmak üzere kazaların yol açtığı hasarlar
Ürünü Değiştirmeye Çalışırken Verilen Hasarlar Cihazları değiştirmeye çalışma sonucu (kesme, biçme ve şekillendirme vs.) verilen zararlar
Diğer Kişilerin Verdiği Hasarlar Aile bireylerinin, kendisinin veya birlikte yaşadığı diğer kişilerin yaptığı (eş, çocuk veya ana-baba) kasti hareket ve/veya dolandırıcılıktan kaynaklanan hasarlar
Unutma, Kaybetme, Kaybolma Her türlü kaybetme hali, kaybolmalar.Halka açık yerlerde açıkta bırakılan, unutulan cihazlar
Profesyonel veya Ticari Amaçla Satın Alınan Cihazlar Başkalarına satmak, profesyonel veya ticari kullanım amacıyla satın alınan cihazlar
Aşırma, Yankesicilik, Kapkaç Park, otobüs, dolmuş, cafe, AVM, konser alanı vb. kamuya açık yerlerden sigortalının bilgisi ve rızası olmaksızın, değişik usul ve yöntemlerle, yanında, üzerinde, çantasında, masada bıraktığı ve/veya cebinde bulunan eşyalara yapılacak hırsızlıklar
Zor Kullanarak Hırsızlık Yapıldığının Kanıtlanamadığı Durumlar Pencereleri iyice kapatılmış, bütün kapıları, açıklıkları ve bagaj kapağı iyice kilitlenmiş değilse, kapalı bir bölümde bulunmadığı müddetçe (örnek: torpido gözü) veya gözle görülen zorla girilme belirtisi yoksa içinde kimsenin bulunmadığı bir araçtan yapılan hırsızlık. Hırsızlık halinde araç/konut/işyeri veya cihazın çalındığı mekana zor kullanılarak girildiği fiziksel kanıtlarla birlikte resmi makamlar tarafından hazırlanmış Görgü Tespit ve Müşteki İfade Tutanağı ile ispatlanmalıdır. Aksi takdirde sigortacının herhangi bir hasar ödeme yükümlülüğü olmayacaktır
Çalınmada Sim Kart Masrafları Cep telefonunun çalınması durumunda telefonda bulunan Sim Karta ilişkin masraflar
Üretici ve İthalatçı Kapsamındaki Hasarlar Üretici veya İthalatçının garantisi veya teminatı kapsamına giren giderler
Pil ve Batarya Performansının Azalması Pil ve bataryaların normal kullanımından kaynaklanan kullanım ömrü ve performans azalması
Şarj ve Diğer Aksesuarlar Şarj aletinde kullanıcı kaynaklı veya kullanım hatası nedeniyle oluşan problemler ve cihazla birlikte alınmayıp daha sonradan cihaza dâhil edilen diğer aksesuarlar (örneğin, bilgisayar yazılımı, modem, tarayıcı, yazıcı vb). Cihazla birlikte onun bir parçası olarak hasarlanmış olmadığı sürece, cihazla birlikte sunulan pil, şarj aleti ya da benzeri kalemlerin hasarı
Hasar Bulunmadığı Durumlarda Servis Maliyeti Cihazda bir hasar bulunmaması halinde maliyetler. Ancak, sadece onarım tespit bedeli (1) bir defaya mahsus olmak üzere GULF tarafından karşılanacak olup, bir defadan fazla olan durumlar teminat kapsamında değerlendirilmeyecektir
Dolaylı Zarar Talepleri Cihazı kullanamama veya cihazın bozulmasından kaynaklanan hasar sonucu oluşan dolaylı maliyetler
Hasar Sonucu Bilgi ve Veri Kaybı Cihazın arızalanmasından kaynaklanan bilgi ve veri kaybı
Yanlış Kurulum, Değişiklik, Bilgisayar Virüsü veya Bakım Kaynaklı Maliyetler Yanlış kurulum ya da tekrar kurulum, bilerek ya da bilmeden indirilen hatalı yazılım ya da program ya da herhangi bir virüs. İşbu kapsam dışı hal kapsamında, virüs, Truva atları, solucanları, yazılım bombalarını ya da cihazın işletim sistemi yazılımının ya da içerik yüklemesinin düzgün çalışmasını ya da tümden çalışmasını engelleyen herhangi bir program ya da yazılımı içerir
IMEI Numarasının Belirlenemediği Hasarlar Cihazın IMEI numarası ya da seri numarası üzerinden oynanmış ya da oynamaya teşebbüs edilmiş veya IMEI numarasının belirlenemediği ve doğrudan IMEI numarasının tahribatından kaynaklanan bir hasar
Onaylanmayan Aksesuar Kullanımı Elektriğin yanlış kullanımı ya da yanlış kontrol ayarları ya da üretici firma tarafından onaylanmayan aksesuar ya da cihaz kullanımı
Diğer Hallerden Ortaya Çıkan Hasarlar Elektronik Cihaz Sigortası ve Hırsızlık Sigortası Genel Şartlarında teminat dışında bırakılan diğer hallerden ortaya çıkan zarar ve masraflarRutubet, nem ve tozlanma kaynaklı hasarlar