Hasar Anında Ne Yapmanız Gerekir? 

Hasar meydana geldiğinde 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir ya da web sitemizden hasar bildirebilirsiniz. 

Hasar ihbarı sırasında, 

  1. Sigortalının adı, soyadı, unvanı
  2. Poliçe numarası,
  3. Hasar tarihi,
  4. Tahmini hasar tutarı
  5. Hasarın maliyeti
  6. Hasar fotoğrafları
  7. Zarar gören 3. Şahıs bilgileri ( TCK/VK Numarası, mağdurun adı, soyadı, unvanı, doğum tarihi)

Bilgilerini yanınızda bulundurmanız gerekir

Hasar Bildirmek İçin Hangi Belgeler Gerekir? 

Yangın Hasarlarında;

  1. İtfaiye raporunun tasdikli örneği (itfaiye gelmiş ise) ve/veya Karakol tutanaklarının tasdikli örneği (polis gelmiş ise),
  2. Olayı anlatan ve talebinizin detaylarını içeren beyanınız, 
  3. Tapu veya kira kontratı,
  4. Zarar gören eşyalara ilişkin var ise alış faturası kopyaları, 
  5. Sigortalıya ait IBAN bilgileri ( Banka adı, Şube adı ve IBAN)
  6. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Hırsızlık Hasarlarında;

  1. Olayı anlatan ve talebinizin detaylarını içeren beyanınız,
  2. Olay yeri görgü tespit tutanağı
  3. Karakol müracaat ifade tutanağı,
  4. Tapu fotokopisi veya kira kontratı,
  5. Bulunamadı yazısı,
  6. Sigortalıya ait IBAN Bilgileri ( Banka adı, Şube Adı ve IBAN)
  7. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu

Dahili Su Hasarlarında;

  1. Olayı anlatan ve talebinizin detaylarını içeren beyanınız,
  2. Hasara ilişkin fotoğraflar ( şirketimizce hasar tespiti için eksper görevlendirilmediği durumlarda)
  3. Onarıma ilişkin teklif ve/veya fatura kopyası 
  4. Tapu Fotokopisi veya Kira Kontratı,
  5. Sigortalıya ait IBAN bilgileri (Banka adı, Şube adı ve IBAN),
  6. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Cam Kırılması Hasarlarında;

  1. Olayı anlatan ve talebinizin detaylarını içeren beyanınız,
  2. Tapu veya Kira Kontratı
  3. Cam faturası ( şirketimizce hasar tespiti için eksper görevlendirilmediği durumlarda)
  4. Hasara ilişkin fotoğraflar ( şirketimizce hasar tespiti için eksper görevlendirilmediği durumlarda)
  5. Sigortalıya ait IBAN Bilgileri( Banka adı, Şube adı ve IBAN)
  6. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu

Dikkat

Yukarıdaki evraklar standarttır ve hasarın miktarına ya da oluş şekline göre ilave evrak talep etmemiz gerekir. Hasar ihbarının alınması ve hasar dosyasının açılması hasarın sigorta şirketi tarafından kabulü anlamına gelmez. 

Hasar Bildirin
Hasar Bildirin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirin

Hasar Bildirdikten Sonraki Süreç Nasıl İşler?

Hasar ihbarınızı aldıktan sonra hasar dosya numarasını size bildiririz. Tüm işlemlerinizi bu dosya numarasıyla takip etmeniz gerektiğinden dosya numaranızı not etmenizi rica ederiz. 

Hasar talebinizi daha hızlı değerlendirebilmemiz için gerekli belgeleri en kısa sürede bize ulaştırmanız gerekir. 

Tüm sorularınız ve dosya durumunuzu öğrenmek için 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir, hasar dosyanızın güncel durumunu web sitemizden takip edebilirsiniz.

Hasar Takip Edin
Hasar Takip Edin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirimlerinizin durumunu takip edin