Teminatlar
Avantajlar
Kimler Yararlanabilir?
Nereden Alabilirsiniz?
Sıkça Sorulan Sorular

Uzatılmış Garanti ve Cihaz Koruma Sigortası her gün kullandığınız elektronik cihazlarınızın garantisini uzatarak kazaen zarara uğrama ya da hırsızlık sonucu ortaya çıkan zararlar için size maddi güvence sağlar. 

Uzatılmış Garanti ve Koruma Ürünlerini pazara sunan ilk şirket olarak 2009 Ekim ayından itibaren uzun süreli iş ortaklıklarımızla sigorta ürünlerimizi nihai tüketicilerle buluşturuyoruz.

Teminatlar

  • Uzatılmış Garanti 
  • Kazaen Zarara Uğrama
  • Elektrik Voltaj & Rutubet Tozlanma Arızaları
  • Çalınma

Avantajlar

  1. Uzatılmış Garanti Sigortası ile üretici garantisi sonra eren cihazlarınızda meydan gelebilecek mekanik ve işçilik kusurlarını teminat altına almış olursunuz.
  2. Özellikle taşınabilir cihazlarda (cep telefonu, tablet, dizüstü bilgisayar, küçük ev aletleri vb.) kazaen zarara uğrama neticesinde ortaya çıkacak hasarlara, elektrik, voltaj, rutubet, tozlanma sebepli arızlara ve çalınmaya karşı da Cihaz Koruma Sigortası ile teminat sağlarız.

Kimler Yararlanabilir?

18 yaş ve üzeri olan herkes sigorta yaptırabilir. 

Sıkça Sorulan Sorular

Uzatılmış Garanti ve Cihaz Koruma Sigortası’na neden ihtiyacınız var? 

Gündelik yaşamımızda sıklıkla kullandığımız cihazları daha uzun seneler kullanmak ve kaza neticesinde hasar alan cihazlarımız için güvenceye sahip olmak için ihtiyaç duyabilirsiniz.

Cihazınızın arızalanması ya da hasarlanması durumunda bildirimi nereye yapmalısınız?

GIG Sigorta çağrı merkezini aramanız yeterli olacaktır.

Onarım için cihazınızı nereye göndermelisiniz?

Cihazınızın markasına göre değişkenlik gösterebilmekte olup, hasar dosyanızın oluşturulduğu sırada, ücretsiz olarak servis merkezine gönderebileceğiniz gönderi kodu paylaşılacaktır.

Cihazınız onarılmazsa ne olur?

Cihazınız onarılamadığı ya da onarımının ekonomik olmadığı durumda, poliçenizde yazan muafiyet uygulandıktan sonra tarafınıza ödemesi gerçekleşir.

Cihazınız, sigorta kapsamı dışında üretici yetkili servis tarafından değiştirilirse, poliçeniz devam eder mi?

Evet, hasar ya da arıza durumunda değişim olduğuna dair evrakınızı ibraz etmeniz gerekmektedir.

Yerinde servis hizmeti hangi ürün grupları için geçerlidir?

21 inç ve üzeri televizyonlar ile büyük beyaz eşyalar için geçerli olmaktadır.

Poliçeniz yurt dışı için de teminat vermekte midir?

Ürününüzü geçici olarak yurtdışına çıkarmanız durumunda, poliçeniz sadece Türk gümrük kapısından çıkışı takiben birbirini takip eden 30 gün süre ile sınırlı olarak teminat sağlayacaktır. Ayrıca yurt dışında tamir hizmeti sağlanamamaktadır.

Cihazınızın çalınması durumunda ne yapmalısınız?

Çalınma durumlarının ortaya çıkmasından itibaren gecikmeksizin/derhal GIG Sigorta Çağrı Merkezi aranmalı ve 5809 sayılı Kanunun 58. maddesi uyarınca E-devlet kapısı üzerinden (www.turkiye.gov.tr) sisteme girilerek kayıp/çalıntı ihbar bildirimi bölümünden (https://www.turkiye.gov.tr/btk-kayip-calinti-ihbar-bildirimi) ihbar yapılmalıdır. Ayrıca BTK Tüketici İletişim Merkezi’nin (120) aranması suretiyle de ihbar işlemleri gerçekleştirilebilir.