Hasar Anında Ne Yapmanız Gerekir?

Hasar meydana geldiğinde 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir ya da web sitemizden hasar bildirebilirsiniz.

  1. Hasar ihbarı sırasında,
  2. Sigortalının adı, soyadı, unvanı
  3. Poliçe numarası,
  4. Hasar tarihi,
  5. Tahmini hasar tutarı
  6. Hasarın maliyeti
  7. Zarar gören 3. Şahıs bilgileri ( TCK/VK Numarası, mağdurun adı, soyadı, unvanı, doğum tarihi)

Bilgilerini yanınızda bulundurmanız gerekir.

Hasar Bildirmek İçin Hangi Belgeler Gerekir?

Maddi Zarar Hasarlarında;

  1. Onaylı Trafik Kazası Tespit Tutanağı,
  2. Anlaşmalı Kaza Tespit Tutanağı,
  3. Alkol Raporu Tasdikli Sureti,
  4. Zarar Gören Aracın Ruhsat Fotokopisi,
  5. Sigortalı Araç Sürücü Belgesi Fotokopisi,
  6. Mağdur Banka Hesap Bilgileri( Banka adı, Şube Adı ve IBAN),
  7. Mağdura ait T.C. Kimlik Numarası / Vergi Numarası, Doğum tarihi
  8. Sigortalı Aracın Ruhsat Fotokopisi,
  9. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Vefat Hasarlarında;

  1. Onaylı Trafik Kazası Tespit Tutanağı,
  2. Alkol Raporu Tasdikli Sureti,
  3. Onaylı Vukuatlı Nüfus Aile Kayıt Örneği,
  4. Onaylı Veraset İlamı,
  5. Defin Ruhsatı,
  6. Onaylı Ölüm Muayene ve Otopsi Raporu,
  7. Vefat Eden Kişinin Mesleği ve Gelir Belgesi,
  8. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Sürekli Sakatlık Hasarlarında;

  1. Onaylı Trafik Kazası Tespit Tutanağı,
  2. Alkol Raporu Tasdikli Sureti,
  3. Özürlülük Ölçütü, sınıflandırılması ve özürlülere verilecek Sağlık Kurulu Raporu hakkında yönetmeliğine göre düzenlenmiş Heyet Raporu,
  4. Mağdurun Sosyal Güvenlik Kurumundan ödeme alıp almadığına ilişkin belge,
  5. Hastane / Tedavi Raporları,
  6. Meslek ve Gelir Belgesi,
  7. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Değer Kaybı Hasarlarında;

  1. Değer Kaybı talep edilen araca ilişkin hasar ekspertiz raporu,
  2. İlgili hasar fotoğrafları,
  3. Anlaşmalı kaza tespit tutanağı/Onaylı kaza tespit tutanağı,
  4. Zarar gören aracın ruhsat fotokopisi,
  5. Mağdur banka hesap bilgileri( Banka adı, Şube adı ve IBAN),
  6. Mağdura ait T.C kimlik numarası/vergi numarası,
  7. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Dikkat

Yukarıdaki evraklar standarttır ve hasarın miktarına ya da oluş şekline göre ilave evrak talep etmemiz gerekir. Hasar ihbarının alınması ve hasar dosyasının açılması hasarın sigorta şirketi tarafından kabulü anlamına gelmez.

Hasar Bildirin
Hasar Bildirin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirin

Hasar Bildirdikten Sonraki Süreç Nasıl İşler?

Hasar ihbarınızı aldıktan sonra hasar dosya numarasını size bildiririz. Tüm işlemlerinizi bu dosya numarasıyla takip etmeniz gerektiğinden dosya numaranızı not etmenizi rica ederiz.

Hasar talebinizi daha hızlı değerlendirebilmemiz için gerekli belgeleri en kısa sürede bize ulaştırmanız gerekir.

Tüm sorularınız ve dosya durumunuzu öğrenmek için 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir, hasar dosyanızın güncel durumunu web sitemizden takip edebilirsiniz.

Hasar Takip Edin
Hasar Takip Edin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirimlerinizin durumunu takip edin