Hasar Anında Ne Yapmanız Gerekir?

Hasar meydana geldiğinde 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir ya da web sitemizden hasar bildirebilirsiniz.

Hasar ihbarı sırasında,

  1. Sigortalının adı, soyadı, unvanı
  2. Poliçe numarası,
  3. Hasar tarihi,
  4. Tahmini hasar tutarı
  5. Hasarın maliyeti
  6. Zarar gören 3. Şahıs bilgileri ( TCK/VK Numarası, mağdurun adı, soyadı, unvanı, doğum tarihi)
  7. Servise ait bilgiler

Bilgilerini yanınızda bulundurmanız gerekir.

Hasar Bildirmek İçin Hangi Belgeler Gerekir?

Kasko Hasarlarında;

  1. Talebinize ilişkin olayı anlatan beyanınız,
  2. Trafik Kazası Tespit Tutanağı veya Kaza Zaptı Tasdikli Örneği,
  3. Anlaşmalı Kaza Tutanağı,
  4. Alkol Raporu Tasdikli Sureti,
  5. Ruhsat Fotokopisi,
  6. Ehliyet Fotokopisi,
  7. Olay yeri Fotoğrafı / Hasar Fotoğrafı,
  8. Aracın yanması durumunda itfaiye raporu ve hasar fotoğrafları,
  9. Meslek indirimi alınması halinde meslek belgesi
  10. Sigortalı IBAN bilgileri( Banka adı, Şube Adı ve IBAN)
  11. Başvuran vekil ise vekâletname ve vekilin IBAN bilgileri
  12. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu

OTO - Cam Kırılması Hasarlarında;

  1. Zabıt / Beyan Yazısı,
  2. Olay yeri Fotoğrafı / Hasar Fotoğrafı,
  3. Ruhsat Fotokopisi,
  4. Ehliyet Fotokopisi,
  5. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu,

Dikkat

Yukarıdaki evraklar standarttır ve hasarın miktarına ya da oluş şekline göre ilave evrak talep etmemiz gerekir. Hasar ihbarının alınması ve hasar dosyasının açılması hasarın sigorta şirketi tarafından kabulü anlamına gelmez.

Hasar Bildirin
Hasar Bildirin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirin

Hasar Bildirdikten Sonraki Süreç Nasıl İşler?

Hasar ihbarınızı aldıktan sonra hasar dosya numarasını size bildiririz. Tüm işlemlerinizi bu dosya numarasıyla takip etmeniz gerektiğinden dosya numaranızı not etmenizi rica ederiz.

Hasar talebinizi daha hızlı değerlendirebilmemiz için gerekli belgeleri en kısa sürede bize ulaştırmanız gerekir.

Tüm sorularınız ve dosya durumunuzu öğrenmek için 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir, hasar dosyanızın güncel durumunu web sitemizden takip edebilirsiniz.

Hasar Takip Edin
Hasar Takip Edin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirimlerinizin durumunu takip edin