Hasar Anında Ne Yapmanız Gerekir?

Hasar meydana geldiğinde 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir ya da web sitemizden hasar bildirebilirsiniz.

Hasar ihbarı sırasında,

  1. Sigortalının adı, soyadı, unvanı
  2. Poliçe numarası,
  3. Hasar tarihi,
  4. Tahmini hasar tutarı
  5. Hasarın maliyeti
  6. Zarar gören 3. Şahıs bilgileri ( TCK/VK Numarası, mağdurun adı, soyadı, unvanı, doğum tarihi)

Bilgilerini yanınızda bulundurmanız gerekir. 

Hasar Bildirmek İçin Hangi Belgeler Gerekir?

Tedavi Hasarlarında;

  1. Kimlik fotokopisi
  2. Şikayeti, anamnezi/hikayeyi, konulan teşhisi ve uygulanan tedaviyi içeren epikriz/doktor raporu ve tüm tetkik sonuçları
  3. Ambulans raporu
  4. Sağlık kurumlarına yapılan ödemelere ait faturaların asılları
  5. Reçete ve eczane kasa fişi
  6. Trafik kazalarında, trafik kaza tespit tutanağı ve sürücü olunması durumunda alkol raporu/toksikoloji raporu ile ehliyet ve ruhsat fotokopisi
  7. Adli vakalarda, savcılık iddianamesi/kovuşturmaya yer olmadığına dair karar, bilirkişi raporu, ifade tutanakları ve olay yeri tespit tutanağı / inceleme raporu
  8. Adli vakalarda, hastanenin acilinde tutulan polis tutanağı ve adli muayene raporu
  9. Tazminat beyan formunun eksiksiz tanzim edilmiş örneği 

Sürekli Sakatlık Hasarlarında;

  1. Kaza zaptı
  2. Özürlü Sağlık Kurulu Raporu
  3. Nüfus Cüzdanı fotokopisi
  4. Sigortalı IBAN bilgileri ( Banka adı, Şube adı ve IBAN)
  5. Tazminat beyan formunun eksiksiz tanzim edilmiş örneği 

Vefat Hasarlarında;

  1. Vukuatlı Nüfus kayıt örneği
  2. Ölü muayene veya otopsi raporu
  3. Kaza zaptı
  4. Defin ruhsatı
  5. Veraset ilamı
  6. Mirasçıların nüfus cüzdan fotokopileri ve IBAN bilgileri
  7. Tazminat beyan formunun eksiksiz tanzim edilmiş örneği 

Kanser ve Tehlikeli Hastalık Hasarlarında;

  1. Kimlik fotokopisi
  2. Şikayeti, anamnezi/hikayeyi, konulan teşhisi ve uygulanan tedaviyi içeren epikriz/doktor raporu ve tüm tetkik sonuçları (Patoloji Raporu, Sitoloji Raporu, Görüntüleme Tetkik Raporları, vs.)
  3. Geçmiş tedavi süreçlerine ilişkin e-nabız kayıtları,
  4. Talebinize ilişkin olayı anlatan beyanınız,
  5. Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin İzin Formu ve Ticari İleti Onay Formu

Dikkat

Yukarıdaki evraklar standarttır ve hasarın miktarına ya da oluş şekline göre ilave evrak talep etmemiz gerekir. Hasar ihbarının alınması ve hasar dosyasının açılması hasarın sigorta şirketi tarafından kabulü anlamına gelmez.

Hasar Bildirin
Hasar Bildirin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirin

Hasar Bildirdikten Sonraki Süreç Nasıl İşler?

Hasar ihbarınızı aldıktan sonra hasar dosya numarasını size bildiririz. Tüm işlemlerinizi bu dosya numarasıyla takip etmeniz gerektiğinden dosya numaranızı not etmenizi rica ederiz.

Hasar talebinizi daha hızlı değerlendirebilmemiz için gerekli belgeleri en kısa sürede bize ulaştırmanız gerekir.

Tüm sorularınız ve dosya durumunuzu öğrenmek için 444 12 44 numaralı GIG Sigorta Müşteri İlişkileri Merkezi’ni arayabilir, hasar dosyanızın güncel durumunu web sitemizden takip edebilirsiniz.

Hasar Takip Edin
Hasar Takip Edin Otomobil ve diğer sigortalarınız için hasar bildirimlerinizin durumunu takip edin