Talep / Öneri / Şikayet
Şikayet Politikası
GIG Sigorta Şikâyet Yönetimi Birimi, müşterilerimiz tarafından iletilen geri bildirimleri şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik, müşteri odaklılık, hesap verebilirlik, sürekli iyileştirme prensipleri doğrultusunda, müşteri memnuniyeti de göz önüne alınarak değerlendirilmekte ve en kısa sürede sonuçlandırılmaktadır. Bu sistemle hedeflediğimiz; tanımladığımız prosedürler çerçevesinde ele aldığımız tüm geri bildirimler ile süreçlerimizde müşteri memnuniyetsizliği yaratan noktaları bulmak ve süreç iyileştirme faaliyetleriyle ortadan kaldırmaktır.
GIG Sigorta A.Ş. Şikayet Yönetimi
- Yasalar çerçevesinde oluşturduğu şikayet yönetim sistemini kurumsal yapıya entegre eder.
- Konu ile ilgili kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde ele alınıp değerlendirilmesi sürecinde paylaşılır ve onay verilmeksizin üçüncü şahıslarla paylaşılmaz
- Şikâyet ve diğer tüm geri bildirimler Müşteri İlişkileri tarafından kayıt altına alınarak ilgili şikayet yönetimi birimine yönlendirilir.
- Şikayet yönetimine ilişkin kararlılık ve taahhütlerini bilir ve yerine getirir.
- Hızlı ve etkin iletişim ile müşteri nezdinde itibar ve güven ortamı tesis eder.
- Mesai saatleri dışında gelen şikâyetler takip eden iş günü içerisinde alınır.
Şikayet Yönetim Süreci
- Şikayet şirketimize ulaştığı gün Şikayet Yönetimi Yetkilisi tarafından ön incelemeye alınır.
- Ortalama 7 gün içerisinde inceleme süreci tamamlanarak müşterilerimize sözlü ya da yazılı (posta veya e-posta) bilgilendirme yapılır.
- Şikayet incelemesinin ortalama süreyi aşması durumunda müşterilerimize süreç ve incelemenin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılır.
- Mesai saatleri dışında gelen şikâyetler takip eden iş günü içerisinde alınır.
- Müşterilerimiz şikayet süreci ve incelemenin hangi aşamada olduğu konusunda 444 12 44 no’lu hattı arayarak Müşteri İletişim Merkezi’nden bilgi alabilirler.
- “Şikâyetlerinizi ayrıca Hazine ve Maliye Bakanlığına bağlı Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’ na (www.sdkbilgi@hmb.gov.tr) veya Sigorta Tahkim Komisyonu (www.sigortatahkim.org.tr) na iletebilirsiniz.”