Müşteri İletişim Merkezi’ne 444 12 44 No’lu numaradan 7/24 saat ulaşabilirsiniz.

Yurt dışından yaptığınız aramalarda yukarıdaki telefon numarasının başına +90 (0090) ekleyerek +90 216 444 12 44 No’lu hattı aramanız gerekmektedir.

Müşteri İletişim Merkezi’nden hangi hizmetleri alabilirsiniz?

  • Hasar ihbarlarının bildirimi ve sürece ait bilgilerin temini,
  • Yardım hizmetlerinden (çekici, ev yardım, ambulans gibi) faydalanma,
  • Poliçelerinize ait her türlü bilginin temini,
  • Tahsilat ve ödeme bilgisi,
  • Mevcut ürün ve/veya yeni ürünlerle ilgili her türlü sorunuzun cevaplanması,
  • Kampanyalarla ilgili bilgi alma,
  • Görüş ve önerilerinizin paylaşımı,
  • Adres, telefon numarası, soyadı gibi kişisel bilgi değişiklikleri ile ilgili taleplerinizin karşılanması

E-Posta: iletisim@gig.com.tr