Müşteri İlişkileri Merkezi
Müşteri İletişim Merkezi’ne 444 12 44 No’lu numaradan 7/24 saat ulaşabilirsiniz.
Yurt dışından yaptığınız aramalarda yukarıdaki telefon numarasının başına +90 (0090) ekleyerek +90 216 444 12 44 No’lu hattı aramanız gerekmektedir.
Müşteri İletişim Merkezi’nden hangi hizmetleri alabilirsiniz?
- Hasar ihbarlarının bildirimi ve sürece ait bilgilerin temini,
- Yardım hizmetlerinden (çekici, ev yardım, ambulans gibi) faydalanma,
- Poliçelerinize ait her türlü bilginin temini,
- Tahsilat ve ödeme bilgisi,
- Mevcut ürün ve/veya yeni ürünlerle ilgili her türlü sorunuzun cevaplanması,
- Kampanyalarla ilgili bilgi alma,
- Görüş ve önerilerinizin paylaşımı,
- Adres, telefon numarası, soyadı gibi kişisel bilgi değişiklikleri ile ilgili taleplerinizin karşılanması
E-Posta: iletisim@gig.com.tr